Raciborski Festiwal Gamingowy
O FESTIWALU
O FESTIWALU
Raciborski Festiwal Gamingowy to wydarzenie, które łączy rozrywkę i edukację, szczególnie w obszarze cyberbezpieczeństwa.
Organizowany w malowniczych murach Zamku Piastowskiego, festiwal ten nie tylko przyciąga miłośników gier i fantastyki, ale również staje się platformą edukacyjną, promującą bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii.
W roku 2025 odbędzie się już VI edycja festiwalu, która zgromadzi graczy,
entuzjastów oraz całe rodziny z Polski i Czech. Trzy dni pełne emocji to
nie tylko rywalizacja w popularnych tytułach e-sportowych, ale także szereg
atrakcji dla odwiedzających – od retro gier i sprzętu, przez laserowy paintball,
aż po pokazy cosplay i sprzętu wojskowego.
Festiwal to także wykłady i prelekcje poświęcone cyberbezpieczeństwu,
nowinkom technologicznym oraz budowaniu kariery w branży gamingowej.
Edukacyjna część festiwalu rozwija się dynamicznie, a konferencja
„Cyberbezpieczeństwo dla Firm i Instytucji” stała się ważnym elementem
wydarzenia. W jej ramach przeszkolono już blisko 100 lokalnych firm, a także
zorganizowano warsztaty dla ponad 1300 uczniów, uczących się podstaw
cyberbezpieczeństwa.
Raciborski Festiwal Gamingowy to wydarzenie, które łączy rozrywkę i edukację, szczególnie w obszarze cyberbezpieczeństwa.
Organizowany w malowniczych murach Zamku Piastowskiego, festiwal ten nie tylko przyciąga miłośników gier i fantastyki, ale również staje się platformą edukacyjną, promującą bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii.
W roku 2025 odbędzie się już VI edycja festiwalu, która zgromadzi graczy, entuzjastów oraz całe rodziny z Polski i Czech. Trzy dni pełne emocji to nie tylko rywalizacja w popularnych tytułach e-sportowych, ale także szereg atrakcji dla odwiedzających – od retro gier i sprzętu, przez laserowy paintball, aż po pokazy cosplay i sprzętu wojskowego.
Festiwal to także wykłady i prelekcje poświęcone cyberbezpieczeństwu, nowinkom technologicznym oraz budowaniu kariery w branży gamingowej.
Edukacyjna część festiwalu rozwija się dynamicznie, a konferencja „Cyberbezpieczeństwo dla Firm i Instytucji” stała się ważnym elementem wydarzenia. W jej ramach przeszkolono już blisko 100 lokalnych firm, a także zorganizowano warsztaty dla ponad 1300 uczniów, uczących się podstaw cyberbezpieczeństwa.
Festiwal odwiedza około 5000 osób, a sama transmisja z rozgrywek przyciąga rocznie ponad 1000 widzów online.
Festiwal odwiedza około 5000 osób, a sama transmisja z rozgrywek przyciąga rocznie ponad 1000 widzów online.
To największe wydarzenie gamingowe na pograniczu polsko-czeskim,
odbywające się w centrum 50-tysięcznego Raciborza, leżącego w sąsiedztwie
Rybnickiego Okręgu Węglowego oraz Ostrawsko-Karwińskiego Zagłębia Węglowego.
Dostęp do ponad 2,5 miliona ludzi w promieniu 100 km czyni z festiwalu
wyjątkową okazję do promocji i rozwoju Państwa marki.
Serdecznie zachęcamy do włączenia się w organizację Raciborskiego Festiwalu
Gamingowego. To wyjątkowa okazja, by zaprezentować Państwa firmę nowym,
młodym konsumentom, którzy staną się kluczowymi odbiorcami Waszych
usług w najbliższej przyszłości. Udział w festiwalu umożliwia nie tylko
budowanie nowoczesnego wizerunku i nawiązywanie kontaktów B2B,
ale przede wszystkim daje bezpośredni dostęp do dynamicznie rozwijającego
się rynku młodych, technologicznie zaawansowanych użytkowników.
Państwa marka będzie miała szansę zaistnieć w świadomości nowego
pokolenia konsumentów, które wkrótce będzie decydować o rynkowych
trendach.
To największe wydarzenie gamingowe na pograniczu polsko-czeskim,
odbywające się w centrum 50-tysięcznego Raciborza, leżącego w sąsiedztwie
Rybnickiego Okręgu Węglowego oraz Ostrawsko-Karwińskiego Zagłębia Węglowego.
Dostęp do ponad 2,5 miliona ludzi w promieniu 100 km czyni z festiwalu
wyjątkową okazję do promocji i rozwoju Państwa marki.
Serdecznie zachęcamy do włączenia się w organizację Raciborskiego Festiwalu
Gamingowego. To wyjątkowa okazja, by zaprezentować Państwa firmę nowym,
młodym konsumentom, którzy staną się kluczowymi odbiorcami Waszych
usług w najbliższej przyszłości. Udział w festiwalu umożliwia nie tylko
budowanie nowoczesnego wizerunku i nawiązywanie kontaktów B2B,
ale przede wszystkim daje bezpośredni dostęp do dynamicznie rozwijającego
się rynku młodych, technologicznie zaawansowanych użytkowników.
Państwa marka będzie miała szansę zaistnieć w świadomości nowego
pokolenia konsumentów, które wkrótce będzie decydować o rynkowych
trendach.
OFERTA SPONSORSKA
OFERTA SPONSORSKA
35 000 PLN / netto
> Logotypy na graficznych materiałach reklamowych
> Umieszczenie logotypu i informacji na stronie organizatora, w odpowiednich proporcjach w stosunku do pozostałych wystawców wraz z przekierowaniem na stronę www
> Umieszczenie logotypu i informacji na info-grafice wyświetlanej w czasie rozgrywek gamingowych i stremowanych na żywo w Internecie.
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu rollupów
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu własnego TV na stojaku LUB elementów reklamowych np kasetony,
balony reklamowe (dot. dziedzińca zamku) itp. – sprzęt i materiały dostarcza Zamawiający.
> Insert materiałów i gadżetów reklamowych dla uczestników turnieju
> Wyświetlanie cykliczne krótkiego filmu wystawcy (do 60 sekund) podczas relacji na żywo z Festiwalu (film dostarczony przez
Sponsora)
> Miejsce pod własne stoisko (do 6 m2 w celu np. promocji marki/produktu, rekrutacji pracowników (w cenie stoliki i krzesła w dowolnej konfiguracji zapewnione przez organizatora)
> Dodatkowe własne wyposażenia stoiska (ścianki, rollupy i inne elementy) będą rozmieszczone na terenie Festiwalu.
> Możliwość rozstawienia własnego namiotu na terenie dziedzińca zamku
> Wynajem 1 hostessy na 2 dni (piątek i sobota) w tym na piątkowej konferencji Cyberbezpieczeństwo dla Firm i Instytucji – roznoszenie ulotek, gadżetów, materiałów przez cosplayerkę – materiały dostarcza Sponsor)
> Własny panel w czasie Konferencj
> Promocja informacji o Sponsorze przez Komentatora w czasie
rozgrywek.
> Branding sali kawowej oraz lunchowej w czasie przerwy lunchowej.
> Osadzenie nazwy firmy Sponsora w nazwie Festiwalu.
> Konsultacje agendy wydarzenia ze Sponsorem, możliwość organizacji własnego eventu wchodzącego w skład wydarzenia przez Sponsora z udziałem i wsparciem organizatora.
> Utworzenie strefy Sponsora Strategicznego z jego własnymi materiałami, przedstawicielami oraz organizowanym przez organizatora turniejem w grę FIFA. Strefa Sponsora w podziemiach zamku, ze stolikami, krzesłami, barem umożliwiająca szeroką promocję.
> Zapewnienie spotkania wyznaczonych przez Sponsora osób z gośćmi VIP – gamerami, influencerami, przedstawicielami
10 000 PLN / netto
> Logotypy na graficznych materiałach reklamowych
> Umieszczenie logotypu i informacji na stronie organizatora, w odpowiednich proporcjach w stosunku do pozostałych wystawców wraz z przekierowaniem na stronę www
> Umieszczenie logotypu i informacji na info-grafice wyświetlanej w czasie rozgrywek gamingowych i stremowanych na żywo w Internecie
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu rollupów
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu własnego TV na stojaku LUB elementów reklamowych np kasetony, balony reklamowe (dot. dziedzińca zamku) itp. – sprzęt i materiały dostarcza Zamawiający.
> Insert materiałów i gadżetów reklamowych dla uczestników turnieju
> Wyświetlanie cykliczne krótkiego filmu wystawcy (do 60 sekund) podczas relacji na żywo z Festiwalu (film dostarczony przez Sponsora)
> Miejsce pod własne stoisko (do 6 m2 w celu np. promocji marki/produktu, rekrutacji pracowników (w cenie stoliki i krzesła w dowolnej konfiguracji zapewnione przez organizatora).
> Dodatkowe własne wyposażenia stoiska (ścianki, rollupy i inne elementy) będą rozmieszczone na terenie Festiwalu.
> Możliwość rozstawienia własnego namiotu na terenie dziedzińca zamku.
> Wynajem 1 hostessy na 2 dni (piątek i sobota) w tym na piątkowej konferencji Cyberbezpieczeństwo dla Firm i Instytucji – roznoszenie ulotek, gadżetów, materiałów przez cosplayerkę – materiały dostarcza Sponsor).
5 750 PLN / netto
> Logotypy na graficznych materiałach reklamowych
> Umieszczenie logotypu i informacji na stronie organizatora, w odpowiednich proporcjach w stosunku do pozostałych wystawców wraz z przekierowaniem na stronę www
> Umieszczenie logotypu i informacji na info-grafice wyświetlanej w czasie rozgrywek gamingowych i stremowanych na żywo w Internecie.
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu rollupów
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu własnego TV na stojaku LUB elementów reklamowych np kasetony, balony reklamowe (dot. dziedzińca zamku) itp. – sprzęt i materiały dostarcza Zamawiający.
> Insert materiałów i gadżetów reklamowych dla uczestników turnieju
> Wyświetlanie cykliczne krótkiego filmu wystawcy (do 60 sekund) podczas relacji na żywo z Festiwalu (film dostarczony przez Sponsora).
> Miejsce pod własne stoisko (do 6 m2 w celu np. promocji marki/produktu, rekrutacji pracowników (w cenie stoliki i krzesła w dowolnej konfiguracji zapewnione przez organizatora)
> Dodatkowe własne wyposażenia stoiska (ścianki, rollupy i inne elementy) będą rozmieszczone na terenie Festiwalu.
> Możliwość rozstawienia własnego namiotu na terenie dziedzińca zamku.
3 750 PLN / netto
> Logotypy na graficznych materiałach reklamowych
> Umieszczenie logotypu i informacji na stronie organizatora, w odpowiednich proporcjach w stosunku do pozostałych wystawców wraz z przekierowaniem na stronę www
> Umieszczenie logotypu i informacji na info-grafice wyświetlanej w czasie rozgrywek gamingowych i stremowanych na żywow Internecie.
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu rollupów
> Umieszczenie przez 3 dni na terenie Festiwalu własnego TV na stojaku LUB elementów reklamowych np kasetony, balony reklamowe (dot. dziedzińca zamku) itp. – sprzęt i materiały dostarcza Zamawiający.
2 500 PLN / netto
> Logotypy na graficznych materiałach reklamowych
> Umieszczenie logotypu i informacji na stronie organizatora, w odpowiednich proporcjach w stosunku do pozostałych wystawców wraz z przekierowaniem na stronę www
> Umieszczenie logotypu i informacji na info-grafice wyświetlanej w czasie rozgrywek gamingowych i stremowanych na żywo w Internecie.